Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 decembrie 2011

Craciunul si Mos Craciun

Si a trecut si mult-asteptatul Craciun...
Sunt mai putin de 2 zile pana incepe un Nou An. Acum ceva timp in urma am primit un mesaj ca sunt mai putin de 5 zile pana sa ne luam ramas bun de la acest an si sa ne gandim la tot ceea ce am facut: prieteni noi, impacari, plans, ras, suferit, fericit, kisses and hugs, visat... si urma"adu-ti aminte de persoanele cu care ai facut macar unul din aceste lucruri si sa le multumim". Pe mine m-a facut sa ma gandesc la tot ce am facut in acest an, bine...aproape tot:)), sunt sigura ca mi-au scapat multe amanunte, dar esentialul conteaza si chiar m-am bucurat sa imi aduc aminte de niste chestii de care uitasem si speram sa imi mai aduc aminte... e un exercitiu de memorie destul de eficient, zic eu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu